loading...
☆ܓܨفان پاتوق +18ܓܨ☆
admin بازدید : 199 یکشنبه 02 تیر 1392 نظرات (0)

  ميسي نام اين سگ كوچك است كه گفته ميشود كوچكترين سگ دنيا لقب گرفته است.او با داشتن فقط 7 سانتيمتر قد و طولي كمتر از 12 سانتيمتر و وزني حدود 150 گرم, بيشتر به يك همستر شباهت دارد تا يك سگ. اين سگ در حال حاضر سه ماهه است و 16 بار كوچكتر از خواهران و برادران خود ميباشد. عكس ها در ادامه آمده است.

admin بازدید : 107 یکشنبه 02 تیر 1392 نظرات (0)

 

سنگاپور یكی از كشورهایی است كه با برنامه ریزی های دقیق و حساب شده و اجرای آنها توانسته با وجود منابع مالی محدود و نداشتن معادن زیاد و درآمد های صادرات مواد كانی، جایگاه ویژه ای را در میان كشورهای در حال رشد و در برخی صنایع حتی بین كشورهای توسعه یافته برای خود رقم بزند. این كشور نسبت به كشورهای مشابه خود در منطقه جنوب شرقی آسیا نیز جهش ویژه ای را از خود نشان داده و سطح زندگی مردم سنگاپور از تمام منطقه بالاتر است. پايتخت كشور سنگاپور مي باشد كه يكي از تميزترين و زيبا ترين پايتخت ها است . ساختمانهاي بلند كه اكثرا" به رنگ روشن مي باشند و توازن مدل و ارتفاع آنها باعث شده كه تصوير زيبايي از اين شهر ايجاد نمايد، گويي كه كل شهر از ابتدا بر....

admin بازدید : 113 یکشنبه 02 تیر 1392 نظرات (0)

   کارواش سرویس جدیدی است در روسیه عرضه میگردد. البته این نوع کارواش با آنچه که ما میشناسیم متفاوت است. تفاوتش هم این است که نیازی نیست تا شما به کارواش بروید بلکه آنها به محل شما می آیند.پس چنانچه در آینده چنین صحنه هایی درخیابان دیدید تعجب نکنید.

admin بازدید : 85 یکشنبه 02 تیر 1392 نظرات (0)

راهپیمایی زومبی ها (A zombie walk) در واقع تجمع افرادی است که لباس زومبی ها را بر تن کرده اند و معمولا در مکانهای متروکه دیدار میکنند. آنها شروع به راهپیمایی در شهر و فروشگاه ها و مراکز خرید میکنند. (عکس از Live Rasoloarison). این اتفاق این بار در پاریس برای دومین سال پیاپی افتاده است و عکسبرداری خاص عکاس و نور پردازی های حرفه ای او باعث شده که این زومبی ها ...

admin بازدید : 166 یکشنبه 02 تیر 1392 نظرات (0)

این عکس ها نشان دهنده ارتش ایران در انواع لباس ها و درجات عالی و فاخر است.سربازان خود را مسلح به ماشین های نظامی کرده اند و به خوبی معلوم است که برای نبرد آماده اند. جالب توجه اینجاست که این عکس ها و متن بالا در یک سایت کاملا غیر ایرانی و خارجی انتشار یافته است.  

admin بازدید : 86 یکشنبه 02 تیر 1392 نظرات (0)

هر اتر و همرا دو ،نام دو تن از هنرمندان لندني است كه يك اثر جالب و متفاوت براي كريسمس امسال لندن خلق كرده اند. آنها با استفاده از قايق هاي كاغذي بخشي از رودخانه در نزديكي برج كانري وارف را تزئين كرده اند . اين قايق هاي كاغذي با نور پردازي رنگي و حركات موزون نمايي زيبا به اين بخش از رودخانه داده است. قرار است اين 300 قايق كاغذي تا 15 فوريه در اين مكان حضور داشته باشند.

admin بازدید : 99 یکشنبه 02 تیر 1392 نظرات (0)

  چینی ها مردمان بی احساسی هستند. بعد از خبر هایی راجع به خالکوبی روی بدن ماهی ها و یا حالا فروش قورباغه های رنگی چند سالی است که در چین متداول شده. چینی ها با استفاده از تکنولوژی مدرن و دستکاری های ژنتیکی علارغم هشدار سازمان های دفاع از حقوق حیوانات، قورباغه هایی با رنگهای کودک پسند تولید میکنند و در تعداد زیاد بفروش میرسانند. با توجه به مواد شیمیایی تزریق شده به این قورباغه ها احتمال مرگ زودرس آنها بسیار بالا میرود. یادمان نرود ما ایرانی ها هم با رنگ کردن جوجه مرغ ها در اوایل فصل تابستان بازار داغی را برای فروش آنها ایجاد کرده ایم.

admin بازدید : 97 یکشنبه 02 تیر 1392 نظرات (0)

کرم شب تاب (Firefly) از خانواده حشرات و زیرمجموعه سوسک‌ها می‌باشد. این دسته از حشرات سوسک‌های بالدار هستند. به این سوسک‌ها حشرات نوری نیز می‌گویند. این حشرات با نور شفقی فسفری شان موجب جلب توجه جنس مخالف و یا صید برای شکار می‌شوند.

admin بازدید : 75 یکشنبه 02 تیر 1392 نظرات (0)

دیدن عروس های دریای که در تاریکی اعماق آب ها می درخشند تجربه فوق العاده ای است ولی با دسرسی کم به عمق دریاها این کار به سختی امکان پذیر است. هنرمندی ژاپنی به نام Takahiro Matsuo همراه با معماری با نام Akihisa Hirata اتاقکی ساختند که در آن می توانید از درخشش عروس های دریایی در اطراف و بالای سرتان لذت ببرید بدون اینکه از خطر نیش های این موجود زیبا نگران باشید،تصاویر این عروس های دریایی سه بعدی است و تا حد زیادی مهان حس واقعی را به شما می دهد

admin بازدید : 245 یکشنبه 02 تیر 1392 نظرات (0)

    طرحهای سه بعدی حسین افضلی هنرمند ایرانی ساکن اصفهان. او در زمینه آثار سه بعدی و دو بعدی 9 سال تجربه داشته و در ساخت آثار زیادی از جمله فیلم های سینمایی و بازی های کامپیوتری شرکت داشته است. برای آشنایی با او و دیدن آثار بیشتر میتوانید به آدرس بروید

admin بازدید : 58 یکشنبه 02 تیر 1392 نظرات (0)

شفق‌های قطبی نورهای زیبایی هستند که به طور طبیعی در آسمان دیده می‌شوند. که معمولاً در شب و در عرض‌های جغرافیایی قطبی به چشم می‌خورند. آنها در یونوسفرتشکیل می‌شوند و سپیده دم قطبی قابل مشاهده هستند. در عرض جغرافیایی قطب شمال به آنها شفق‌های شمالی نیز گفته می‌شود که این نام بر گرفته از نام ایزدگونه رومی سپیده‌دم و نام یونانی باد شمالی است. به شفق‌های قطبی، نور قطب شمال ...

admin بازدید : 998 یکشنبه 02 تیر 1392 نظرات (0)

    نکته : برای ذخیره عکس کافیست روی عکس مورد نظر کلید راست موس را فشرده و گزینه "Save Link As" یا "Save Target As"  را انتخاب نمایید. انتخاب گزینه های دیگر ممکن است باعث ذخیره عکس کوچک گردد.    در صورتي كه از طريق تلفن همراه اين آلبوم را مشاهده ميكنيد عكس مورد نظر خود را انتخاب كرده و بعد از نمايش عكس در سايز اصلي از گزينه منو ذخيره عكس را انتخاب كنيد.

admin بازدید : 59 یکشنبه 02 تیر 1392 نظرات (0)

بر خلاف توصيه ها و تذكرات پليس انگليس ، رقابت تعقيب پنير يك بار ديگر هم برگزار شد. اين رقابت كه مدت 200 سال قدمت دارد روز دوشنبه هفته گذشته در روي تپه كوپر در نزديكي شهر گلوسستر برگزار شد. در اين رقابت عجيب شركت كنندگان بدنبال دو عدد رول پنير كه از بالاي تپه به پايين پرتاب ميشوند مي دوند. با توجه به شيب تپه در طول مسير تعداد زيادي از شركت كنندگان به زمين خورده و تا پايين تپه غلت ميخورند. صدماتي مانند شكستگي و كبودي جزو عادي ترين اتفاقات اين رقابت است. بدليل صدمات زياد در سال 2009 اين رقابت ممنوع شد ولي مردم باز هم با شركت در اين رقابت علاقه خود را براي برگزاري آن نشان دادند.

admin بازدید : 85 یکشنبه 02 تیر 1392 نظرات (0)

یک کلینیک دامپزشکی در اقدامی جالب یک رقابت بین مراجعین خود برگزار کرد. در این رقابت که شرکت کنندگان آن حیواناتی بودند که حداقل 20 درصد اضافه وزن داشتند باید وزن کم کنند. این کلینیک با این اقدام میخواهد به نوعی تعادل بین غذا دادن به حیوانات خانگی را آموزش دهد تا صاحبان آنها از دادن غذای اضافه به حیواناتشان خودداری کنند. در این آلبوم تاپ ناپ فینالیست های این رقابت را خواهید دید.

admin بازدید : 107 یکشنبه 02 تیر 1392 نظرات (0)

این که در عکس میبینید یک انسان در لباس فضایی نیست بلکه موجودی بنام تاردیگرادا می باشد. این موجود یکی از انعطاف پذیر ترین موجودات روی کره زمین است زیرا  میتواند بدون آب تا 10 سال زنده بماند و دمای -271 درجه را در هلیوم مایع و همینطور دمای 100 درجه آب جوش را براحتی تحمل میکند. پرتو های و امواج را تا 1000 برابر بیشتر از انسان تحمل کند. این موجو بسیار کوچک بین 0.5 تا 1.5 میلیمتر طول دارد.  

admin بازدید : 221 یکشنبه 02 تیر 1392 نظرات (0)

    هتل آتلانتیس دبی با هزینه یک میلیارد و ششصد میلیون دلار در زمینی به مساحت ۴۵ هکتار با مجموع ۱۶۰۰ اتاق و سوییت ساخته شده.قیمت هر شب اقامت در این هتل که بزرگترین هتل خاورمیانه هم هست ، بین ۷۰۰ دلار تا ۲۵ هزار دلار برآورد شده. هتل آتلانتیس که طی مراسمی باشکوه با هزینه ۳۵ میلیون دلاربا تعداد ۲۰۰۰ مهمان ویژه در ۲۴ سپتامبر ۲۰۰۸ افتتاح شد ، درچارچوب طرح افزایش جذب گردشگر دبی از هفت میلیون نفرکنونی به ده میلیون نفر در سال ۲۰۱۰ احداث شده

admin بازدید : 189 یکشنبه 02 تیر 1392 نظرات (0)

این ماه اتفاقی عجیب در منطقه shirva رخ داد. ماجرا از آنجا آغاز شده که صاحبان سگ بدنبال سگ گم شده خود بودند. معلوم شد که پلنگ گرسنه در یک تعقیب و گریز بدنبال سگ بوده که ناگهان هر دو درون یک چاه رو باز سقوط کرده اند. مردم محلی و نگهبانان جنگل به کمک آنها رفته و پس از خارج کردن آنها از چاه ، سگ را تحویل صاحبانش داده و پلنگ را نیز به پارک ملی Kudremukh ارسال کردند.

admin بازدید : 64 یکشنبه 02 تیر 1392 نظرات (0)

صاحب اين اتومبيل گرانقيمت پورشه 911 ، آن را به يك كلاب تير اندازي هديه كرده تا بعنوان هدف كاربرانش قرار گيرد. او اين تصميم را بعد از خراب شدن اتومبيلش و كلافه شدن از خرابي آن گرفته تا كه حدي خشم خود را سر اين زبان بسته خالي كند. اين كلاب تيراندازي در ماساچوست قرار دارد.

تعداد صفحات : 3

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    ایا از فان پاتوق رازی هستید ؟؟؟؟
    ایا از فان پاتوق رازی هستید ؟؟؟؟
    تبلیغات شما


    آمار سایت
  • کل مطالب : 59
  • کل نظرات : 2
  • افراد آنلاین : 3
  • تعداد اعضا : 8
  • آی پی امروز : 46
  • آی پی دیروز : 3
  • بازدید امروز : 48
  • باردید دیروز : 5
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 76
  • بازدید ماه : 60
  • بازدید سال : 1,240
  • بازدید کلی : 12,183
  • کدهای اختصاصی